دو برنده مسابقه پیدایش جایزه خود را دریافت نمودند

پیدایش جوایز دو برنده مسابقه را به ایشان اهدا نمود

پیدایش که به تازگی فعالیت خود را ذیل مجموعه بزرگ گروه مهندسی آی کن آغاز کرده است اخیرا مسابقه اینترنتی را در بستر اینستاگرام و توئیتر برگزار کرد و به برندگان مسابقه نیز جایزه را اهدا نمود.

مسابقه شتابدهنده پیدایش

نتایج مسابقه اینستاگرامی پیدایش

در مسابقه اینستاگرام کاربران می بایست زیر پست مربوط به مسابقه که کلیپ معرفی پیدایش بود، دوستان خود را تگ می کردند و قرعه کشی بین همه کاربرانی که شرایط اولیه شرکت در مسابقه را داشتند برگزار می گردید. در این مسابقه بیش از ۲۰۰۰ کامنت زیر پست مذکور درج گردید و حدود ۴۰۰۰ شانس برای برنده شده وجود داشت که آقای علی اکبر شعبانی از تهران برنده این مسابقه شدند.

جوایز مسابقه

نتایج مسابقه توئیتری پیدایش

در مسابقه توئیتر اما شرایط کمی متفاوت بود و مقرر بود افراد ایده های خود در حوزه استارتاپ را با دیگران به اشتراک بگذارند و ایده ای که توانست بیشتر لایک و ریتوئیت را داشته باشد برنده مسابقه باشد. در این مسابقه نیز خانم مرجان نجم از حاجی آباد استان هرمزگان برنده مسابقه شدند.

 

پیدایش، حامی استارتاپ های ایرانی

پیدایش در این مدت کم فعالیت نیز سعی داشته در اکوسیستم استارتاپی کشور فعال باشد و به افرادی که تجربه کمتری در حوزه کسب و کار دارند مشاوره های سازنده ارائه دهد و ایشان را تا تجاری سازی کامل ایده همراهی نماید. پیدایش نمی خواهد نقش صرفا یک سرمایه گذار مادی را برای صاحبان ایده و استارتاپ بازی کند بلکه در نظر دارد از شروع ایده پردازی تا تجاری سازی کامل ایده همراه صاحبان ایده و استارتاپ باشد.