درخواست سرمایه گذاری

مشارکت در سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ

صاحبان سرمایه همواره دنبال راهی به منظور افزایش سرمایه و دارایی های خود هستند، در حدود یک دهه اخیر در دنیا خیلی از سرمایه گذاران که قدرت ریسک بالاتری دارند روی ایده ها و استارتاپ ها سرمایه گذاری کردند. بدیهی است اگر درست و بعد از بررسی سرمایه گذاری انجام شده باشد احتمال موفقیت پروژه چند برابر و البته میزان رشد ثروت چند ده برابر خواهد شد؛ از این رو سرمایه گذاری روی استارتاپ ها همواره برای سرمایه داران جذاب بود است.

چگونه با مشارکت در سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ سرمایه خود را چند برابر کنیم؟

هیچ کدام از شرکت های حوزه فناوری که هم اکنون شرکت های هزار میلیاردی یا چند صد میلیاردی هستند چند سال پیش شاید اصلا وجود خارجی نداشتند و این نشان دهنده رشد و پیشرفت بزرگ در حوزه فناوری است. بگذارید با یک مثال ساده تر به سوال اصلی پاسخ دهیم ، در طی ۱۰ سال اخیر فکر می کنید طلا یا مسکن چند برابر شده ؟ مثلا ۵ برابر یا ۱۰ برابر یا اصلا ۲۰ برابر ؟ یعنی بیشتر از این نیست بعنوان مثال طلا گرمی ۵۰ تومان بوده و حالا شده گرمی ۵۰۰ هزار تومان بیشتر که نشده است؟

حالا وقتی سراغ همین شرکت های ایرانی مثل دیجی کالا یا اسنپ یا علی بابا یا… می رویم می بینیم ثروتشان شاید ۱۰۰۰ برابر یا بیشتر شده است و این تفاوت بزرگ بین سرمایه گذاری در حوزه فناوری و سایر حوزه ها هست. یعنی شما می تواند با سرمایه گذاری درست و منطقی در حوزه استارتاپ ها در عرض چند سال ثروت و دارایی خود را چند برابر نمایید.

چرا سرمایه گذاری روی استارتاپ ها جذاب است؟

وقتی با یک انتخاب درست و منطقی شما می توانید درعرض چند ماه یا چند سال ثروت خود را چند ده برابر نمایید چرا باید روی این فرصت چشم پوشی کنید ؟
در دنیا به سرمایه گذاری روی استارتاپ ها به سرمایه گذاری پرخطر و پر ریسک معروف است و به سرمایه گذارنی که به تازگی وارد این حوزه شده اند شدیدا توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری حتما خوب مطالعه و تحقیق نمایند و حدالمکان از مشاوره خبره در این حوزه کمک بگیرند.

چرا طرح پیدایش آی کن برای سرمایه گذاری صاحبان سرمایه مناسب است؟

حضور بیش از دو دهه ای در بازار فناوری اطلاعات ایران و البته بازار جهانی مدیران شرکت آی کن را به تجربه ای گران رسانده است که این تجربه به پیدایش کمک می نماید روی ایده و استارتاپ هایی سرمایه گذاری کند که احتمال شکست آن حداقل باشد.
بدیهی است حضور چند ساله در حوزه فناوری اطلاعات به ما، سرمایه گذاران و صاحبان ایده و استارتاپ کمک می کند تا حدود زیادی از تهدید ها بکاهیم و ریسک ها را به فرصت تبدیل کنیم و پنجره ای روشن بروی دوستانی که به ما اعتماد کرده اند بگشاییم.

نظر به توضیحات فوق، گروه مهندسی آی کن از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دعوت می کند تا با مشارکت در پروژه های طرح پیدایش علاوه بر افزایش ثروت خود، به رشد و ارتقا فناوری در کشور و اشتغال جوانان کشور نیز کمک نمایند.

تلگرام: peidaiesh_ican

مشارکت در سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ

فرم درخواست مشارکت در سرمایه گذاری

به اشتراک گذاری مطلب در